Friday 19 December 2014

Secret Rose Beauty-ROSE MERAH COLLAGEN

ASSALAMMUALAIKUM dan SALAM 1 malaysia , berterima kasih kepada semua yg mengikuti perkembangan Produk kami

- Pertama sekali kami ingin memperkenalkan kepada semua bahawa SECRET ROSE BEAUTY berdaftar di SURUHAJAYA SUMPAH MALAYSIA no pendaftaran ( SA030132-P ) di bawah perkuan Pendaftaran Perniagaan
1965 yg berlamat NO 5b Lorong Sari 1,Cempaka Sari 31650 dan akan  berpindah ke beroperasi di Selangor.

NEW SSM 

CLEMIRA TWINS BEAUTY REGISTRATION NO  ... 202003209904 ( 003149005-H )

- ROSE MERAH COLLAGEN

- Rose Merah Collagen atau nama singkatan ( RMC ) adalah nama produk Pertama yg di formula TERBARU 2in1 untuk kecantikan + kesihatan.bagi membantu mencegah dari kanser , merawat dan mengawal penyakit.

- Rose Merah Collagen telah memberikan satu kelainan di mana ianya berfungsi dan memberikan tindak balas Kecantikan dan Kesihatan dalam 1 masa. Untuk yg ingin menjaga Kecantikan dalam masa yang sama ianya dapat membantu merawat masalah dalaman. Dan yg inginkan kesihatan yang lebih baik secara tidak langsung ianya juga akan dapat kesan tindak balas kecantikan..

- Rose Merah Collagen adalah produk berstatus Good Manufacturing Pratice ( GMP ) dan di pengkelaskan di bawah Permakanan ( KKM ) Drag Scaning ( bebas dari bahan Terlarang ) 100% buah2an semulajadi .

- Rose Merah Collagen 2in1 di formulasikan sebagai suppliment terbaik NO 1 di ASIA yg dapat membantu masalah kecantikan dan kesihatan .

sila klik link ini untuk main page :- http://secretrosebeauty.blogspot.com/p/info-produk.html?m=0

No comments:

Post a Comment