Monday 16 February 2015

Atasi Masalah Sakit Pinggang -

Punca Sakit Pinggang.

Collagen sememangnya wujud di dalam tubuh badan kita secara semulajadi ttpi penghasilanya akan berkurangan bila kita mencecah usia 15-20 tahun.Mengikut kajian fakta Di wktu usia begitu pengurangan collagen adalah sebanyak 6000mg sehari.Jika pengurangan itu dikira dlm 1 tahun jadi beratus2 ribu kekurangan collagen dlm badan kita berkurang.Yang paling teruk jika kita sudah melepasi usia 40an dri tu kekurang collagen memberikan kita 1 impak yg negetif pada bahagian kecantikan mahupun kesihatan.Pengurangan collagen yg telah hilang itu juga akan membuatkan sel2 dan sendi2 kita tidak ckup sihat di mana dari situ bermulanya sakit2 pada bahgian pinggang yg terutamanya dan di ikuti di bahagian lain..

Tahukah anda Lelaki dan Wanita tidak kurangnya dengan Sakit pinggang..7 daripada 10 org akan mengalami sakit pinggang ditambah pula apabila ianya meningkat usia 30 tahun ke atas dan yg paling ketara di usia 40 keatas.Masalah ini juga sering terjadi kpda kedua ibu bapa .Selalu kesan ini tidak akan memberikan impak ketika kita awal usia kerana ketika kita muda darah kita dan anti boby kita sgt kuat maka kekuatan itu yg membuatkan kita tidak dapat kesanya ttp rata2 yg kita lihat selepas 30 ke 40.

Atasi Masalah Sakit Pinggang.

Rose Merah collagen juga mempunya banyak khasiat dan fungsi2 kebaikan untuk membantu merawat masalah kecantikan dan kesihatan .Kedua2nya bertindak dlm 1 produk.Rose merah collagen bukan saja membantu merawat masalah sakit pinggang malah membntu memrikan colagen yg ckup untuk sel2 kita dan mengaktifkan sistem dlman kita..

Testimonial

Ini adalah salah satu testimoni pengguna Rose Merah Collagen yg telah membantu merawat masalah sakit pinggang.Di samping itu juga ianya membantu melancarkan period anda. Ramai yg telah berjaya dan berpuas hati dari Rose merah Collagen ini. Dapatkanya sekarang !!

No comments:

Post a Comment