Monday 16 March 2015

Atasi Masalah Jerawat Dan Kulit -

Punca .

- Jerawat boleh di kaitkan dgn byk perkara . Kebanyakan jerawat terjadi di sebabkan oleh 

     - Collagen berkurangan
     - Stress
     - Toksin 
     - Masalah Hormon
     - Jangkitan Bakteria 
     - Komestik dan Alat-alat Solek
     - Pengambilan makanan yg berlebihan minyak

- Kebanyakan manusia tidak dapat elak dari perkara2 di atas tetap kita boleh menghindari semua itu dengan amalkan permakanan yg sihat dan salah satu dari nya boleh mengambil suppliment yg  membantu untuk mencegah dari masalah jerawat dan kulit. 

Collagen .

- Dalam badan Manusia mempunyai Collagen sejak dari kecil lagi ttpi penghasilan berkurangan selepas umur kita lebih dari 20 tahun.. Kekurangan collagen adalah salah satu penyebab kulit kita rosak ,sel2 dalaman mati dan tidak memberikan zat yg ckup dan boleh menjejaskan kecantikan..

Kenapa Collagen .

- Penambahan collagen amat penting buat manusia untuk mengelakan kesan pada wajah , kulit , tona tidak sekata , kulit kering , kedutan dan sebagainya. Penambahan collagen ini sangat membantu mengaktifkan  sel2 yg mati dan membuatkan kulit lebih sihat dan bermaya.. 

Rose Merah Collagen .

- Collagen ini sgt berlainan dgn collagen2 yg ada di pasaran kerana collagen bukan sahaja untuk kecantikan pada kulit sahaja ttpi ianya juga untuk kesihatan dalaman di mana telah memberikan kesan yg positif kepada pengguna setalah mencubanya - Collagen 2in1 sgt membntu untuk masalah luaran dan dalaman . 

- Untuk melihat fungsi2 Rose Merah Collagen sila klik link :- http://secretrosebeauty.blogspot.com/p/info-produk.html?m=0 .

Testimoni Pengguna .

- Selain dari merawat masalah jerawat  Rose Merah Collagen 2in1 ini dapat merawat masalah luaran dan dalaman.

No comments:

Post a Comment