Friday 6 March 2015

Susu Ibu Kurang - Khasiat Collagen

 Puncanya 
- Bagi sesetengah wanita , masalah biolagi atau fizikal seperti ketidak seimbangan hormon juga boleh menyebabkan bekalan susu mereka berkurangan. Namun penghasilan susu juga merupakan satu perlakuan yg sgt penting .

- Secara teorinya, susu badan akan mengikuti keperluan bayi, tapi nyata ia tak semudah teori, bila dah mula bekerja, ramai ibu yang mendapati demand - supply, atau keperluan anak melebihi yg ibu dapat pam & bekalkan setiap hari.

 Cara Menambah susu ibu
- Rose merah collagen adalah suppliment yg membntu masalah kecantikan dan kesihatan di samping itu juga dapat menambah susu ibu yg berkurangan. Collagen ini 100% dari bahan semulajadi dari buah2an tnpa bahan kimia atau bahan terlarang. Tiada kesan sampingan kepada inbu mahu pun anak . Untuk pengetahuan kita sebenarnya collagen memang sedia ada dlm badan manusia jadi pengambilan collagen sgt bgus untuk manusia.

 Khasiat 
- Setelah ibu mencuba Rose merah Collagen ini susu meningkat dan separuh dari khsiat collagen juga dapat kepada bayi tersebut , maka bayi lebih terasa kenyang dan klit bayi semakin cantik dan lebih cerah.
Dapatkanya sekarang !! kerana collagen ini bukan sahaja membantu menambahkan susu ibu malah byk khsia untuk membantu masalah kecantikan dan kesihatan ..

- Sila klik link ini untuk info lebih detail :- http://secretrosebeauty.blogspot.com/p/info-produk.html?m=0

No comments:

Post a Comment