Tuesday 24 February 2015

Atasi Masalah Kuat Makan - Kerap Lapar

Punca Lapar

Sebenarnya punca lapar ini boleh di ketegori dari banyak sudut ttpi hari ini kita akan berkongsi satu pekara saja sbb pekara ini jarang kita tahu iaitu terlalu byk minuman manis.. Mcm tak percayakan tp inilah hasil kajian dri Universiti of Califonia di San Fransisco mendapati kandungan gula yg byk dari minuman yg manis boleh menipu otak terhadap keinginan untuk makan lebih byk ianya akan menghalang hormon Leptin daripada memberitahu otak bahawa telah pun mendapat makanan yg secukupnya. Jadi ini yg menyebabkan kita cenderung untuk makan lagi walaupun baru lepas makan..

Kesan Makan Banyak

Pakar perubatan juga mengakui bahawa punca penyakit yang di hidapi oleh masyarakat manusia dan ada yang membawa kematian khususnya masyarakat moden hari ini, ia berpunca daripada banyak makan daripada kekurangan makanan. Penyakit-penyakit seperti darah tinggi, lemah jantung, kencing manis , masalah berat badan dan lain-lain semuanya berpunca daripada lebih makan atau tidak mengawal makanan dengan cara yang betul.

Cara Mengatasi

Rose Merah Collagen ini dapat membantu dan mengawal nafsu makan dan memberikan anda rasa lebih kenyang sepajang hari. Di samping itu juga membantu untuk menurunkan berat badan .. Sebenarnya Rose Merah Collagen bukan saja dapat memberikan rasa kenyang tpi ianya mempunya byk khsiat untuk untuk kecantikan dan kesihatan ..Rose Merah Colagen ini telah memberikan keputusan yg positif kepada pengguna bukan saja untuk memberikan rasa kenyang atau menurunkan berat badan ttpi telah membantu merawat pelbagai mslh kecantikan dan kesihatan ..sila klik link ini untuk lihat fungsi2 Rose merah Collagen http://secretrosebeauty.blogspot.com/p/info-produk.html?m=0
Dapatkan Rose Merah Collagen 2in1 ini bagi membantu masalah anda.

No comments:

Post a Comment