Thursday 19 February 2015

Cara Menghilangkan Parut Di Muka

Punca Parut Di Muka Penyebab Jerawat.

- Sebenarnya manusia kekurangan collagen di dlm tubuh badan setelah meningkat usia..Kekurangan collagen sehari sebanyak 6000mg akan meberikan kesan negetif terutamanya pada kulit yg tidak sihat..Kulit yg tidak sihat ini juga adalah punca utama di mana jerawat, jeragat, tona tidak sekata dan kedutan akan terbentuk setiap hari ke hari.

- Gabungan faktor-faktor seperti Bakteria, hormon, genetik,liang Pori tersumbat adalah salah sau punca jerawat .

- Folikel rambut atau liang pada permukaan kulit mengandungi kelenjar juga akan menghasilkan minyak.Semakin banyak minyak yg di keluarkan adalah semakin tinggi untuk mendapat jerawat. Apabila liang ini di penuhi dgn minyak  dan keratin kulit yg mati ianya akan terbentuk jerawat hitam iaitu di panggil bintik-bintik hitam,

- Apabila kedua ini terbentuk ianya akan meninggalkan kesan negetif pada kulit wajah dengan mininggalkan parut di muka.Kesan negetif ini akan membuatkan wanita menjadi lebih malu dgn kesan tersebut dan akan menjejaskanya aset kecantikannya itu.

Cara Untuk Menghilangkan Jerawat ,Jeragat Dan Parut .

Cara yg mudah dan berkesan adalah rawat dari dalam .Penambahan collagen sgt bagus untuk mengantikan dan mengaktifkan sel2 yg mati supaya kulit kita akan lebih sihat.Kulit yg sihat akan susah untuk mendapat jerawat,jeragat dan akan meninggalkan kesan yg negetif pada wajah anda.


.Dapatkan Rose Merah Collagen hari ini kerana collagen sangat2 membantu masalah kulit muka akan dan serta mampu menghilangkan parut.Selain dari itu Rose Merah Collagen adalah suppliment untuk kecantikan dan kesihatan hanya bertindak dlm 1 masa. 

sila klik link ini untuk lihat fungsi2 Rose Merah Collagen :-  http://secretrosebeauty.blogspot.com/p/info-produk.html?m=0


No comments:

Post a Comment